Тиснення - метод персоналізації, при якому за допомогою кліше, а також під дією тиску і температури, видавлюється рельєфне нанесення. Тиснення часто використовується на виробах з натуральної та штучної шкіри, паперу, іноді пластика і інших матеріалів.
Тиснення може бути вдавленим або опуклим (конгревне тиснення), а також блінтовим (сліпим), коли нанесення видиме за рахунок зміни висоти матеріалу і його кольору (він стає більш темним) внаслідок впливу тиску і температури, або тисненням з фольгою - в даному випадку нанесення виходить ще і кольоровим (кольору фольги). Найбільш часто використовується срібна та золота фольга, яка в свою чергу може бути глянцевою або матовою, але можливі і інші кольори фольги: чорний, червоний, синій та інші.
Застосування тиснення
1
Продукція для ділового планування: щоденники, планери, портфоліо, записні книжки та інші вироби.
2
Аксесуари зі шкіри: обкладинки для паспорта та документів, портмоне, візитниці, тревел кейси, ключниці, гаманці та інші.
3
Поліграфічна продукція: календарі, паперові пакети, папки, візитки та ін.
Переваги
Довговічність нанесення
Тиснення служить стільки ж, скільки і сам виріб
Ефектність і презентабельність нанесення
Тиснення, проникаючи в структуру матеріалу виглядає гармонійно. Сліпе тиснення виглядає більш лаконічно і стримано, тиснення фольгою - ефектніше і помітніше
Вимоги та обмеження
1
Мінімальна товщина ліній і відстані між ними для блінтового тиснення - не менше 0,3 мм
2
Мінімальна товщина ліній і відстані між ними для тиснення фольгою - не менше 0,5 мм
3
Гострі кути елементів нанесення (до 15-30 градусів) необхідно закругляти до 0,15 мм, щоб уникнути прорубання матеріалів
4
Нанесення можливе лише на плоских частинах виробу (не повинно бути зовнішніх і внутрішніх швів і інших перепадів товщини)
ПРОСИМО НАДАВАТИ ВАШІ МАКЕТИ В НАСТУПНОМУ ВИГЛЯДІ
Формати cdr, ai, eps, pdf;
в масштабі 1: 1;
всі шрифти і обведення переведені в криві;
в макетах не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів / об'єктів;
зображення повинне являти собою єдиний об'єкт для кожного кольору, без перетинів векторів;